Повернення чи обмін придбанного товару.
Відмова від якісного продукту (товар, що повністю відповідає опису в каталозі, без пошкоджень, що трапилися з вини виробника або поштового оператора:
-
в різний час до моменту отримання посилки покупцем (починаючи від часу замовлення та оплати, закінчуючи періодом транспортування транспортною компанією);
-
відразу після отримання посилки. Умови: збереження упаковки, наявність чека чи іншого паперу, що доводить факт придбання в нашому магазині.
Увага! Позиція, технічні можливості якої вже були використані не за призначенням, не підлягає поверненню!
Відмова/обмін неякісного продукту (товар, що має пошкодження корпусу або механізму, що трапилися з вини виробника або поштового оператора):
-
відразу ж після отримання та первинної діагностики на складі поштового оператора;
-
відразу ж після первинної діагностики у присутності співробітників магазину;
Повернення грошей буде здійснено протягом 14 днів після ухвалення такого рішення. Сума, сплачена за товар, буде повернена у спосіб, аналогічний способу оплати.